Perşembe, Mart 30, 2006

kürecik lisesi dergisi

arkadaşlar köydeyken harika bir şeyle karşılaştım. kürecik lisesi artık bir dergi sahibi. ilk sayısı geçen ay yayınlandı. öğrenci yazılarına yer verilen dergi belki de küreciklilerin kopuk iletişiminin düzelmesi için bir çaba olacak. doğrusunu söylemek gerekirse dergi çıkarmanın ne anlama geldiği hakkında birşeyler yazmak isterdim ama bunu şair ve yazar ruhlu arkadaşlara bırakıyorum.

derginin adı ise

KIVILCIM

ben buradan tüm kürecik sevenlerini bu dergiye abone olmaya davet ediyorum. aylık çıkacak olan bu derginin ücreti ise yalnızca bir sigara parası kadar. 3 milyon. de hayde bilen bilmeyene duyursun.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl abone olacağım

Adsız dedi ki...

abicim bu kıvılcım dergisine nasıl yazı gönderiliyor adres yok mu çok önemli yazı gönderecem de

Adsız dedi ki...

hevale delal em gellek kef xaş dıbın em dıxazınko gellıme hem bıxuni hem axfinı heval du xa pır xaş mezeke ez dıxazımko cıwanıme zanıngehe jıvera alıkarı bıke zor zor spas xatıreva xa gellek baş mezeken ez cıvanı xerkı kurecıke her bıjı kurt u kurdistan beyani beş jıvera

Adsız dedi ki...

dergi ismini duyunca çok sevindik ancak dergi çıkarmak kolay iş değil ayrıca çıkarılacak derginin hem kürecik halkına hemde onun tarihi devrimci çıkışına uygun olmalıdır amaç sadece dergi olmamalı çünkü o kadar çok boş dergivarken ortada kürecik lisesinin çıkaracağı derginin dolu dolu olması gerekir.içerisinde sanat,edebiyat,tarih ve folklorik özellikler taşıması en önemli konularından biridir.eğer böyle bir dergi çıkarılabilirse lise dışındaki küğrecik halkınada iletilebilir.ayrıca bu derginin çıkartılmasında üniversite öğrencilerindende yararlanılması dileğimdir.şimdiden başarılar dilerim.ilkj sayının çıkarılmasını sabırsızlıkla bekliyorum.küreciğin bütün yurtsever halkına saygı ve sevgilerimi sunarım.rojbaş.serkeftin

Adsız dedi ki...

ben hannoverden kasimlale.cevirmeliyim.dergiye.abone olmak,istiyorum.va,yardimci olmak istiyorum sagilar