Pazartesi, Şubat 13, 2006

Aşk i çekene Sor....

Aşk, insanoğlunun hissettiği en güzel duygu... Onunla beraberken çok mutlu ve huzurlusunuz... Ama ne yazık ki, aşkınız sonsuza kadar devam edemiyor...(Gercekten devam edeni göremedim :-)

FIRTINALI başlayan aşklar kasırgayla sona erebilir. Ama işler umduğunuz gibi gitmeyebilir. Onunla yaşadığınız unutulmaz anlar sizin için bir kabusa dönüşebilir. Bu durumda yaşanan güzelliklerin ardından her şeyin bittiğine inanmak elbette ki çok zor.
Fakat bu zor dönemi aşmanın da yolları var. Yeter ki kendinizi iyi hissetmekten alıkoymayın. Unutmayın kendinizi harap ederek hiçbir yere varamazsınız.

Küçük Hatirlatma:YARIN SEVGiLiLER Günü...)

1 yorum:

metalslug dedi ki...

Kimbilir belkide doğru diyosun aydıncığım. Ama içimdeki acılarla dolu hatıralardanmıdır yoksa kuyruk acılarımı halen unutamadığımdanmıdır bilmem: ben bi türlü inanmak istemiyorum yazdıklarına, hernekadar aynılarını tecrübe etmiş olsamda. Evet doğru;
bende hayatım boyunca sonsuza kadar süren bi aşk görmedim.Ame belki birgün... Birgün Görebiliriz bunu.
Hatta kimbilir, belki bizzat yaşayabiliriz bile.... :)))