Pazar, Şubat 05, 2006

Merhaba

Merhaba,
Bugüne kadar kürecik hakkında birçok web safyası ile karşılaştım. Fakat birçoğu tatmin edici değildi. Son olarak birçok küreciklinin ziyaret ettiği www.kurecik.com u saymazsak. Fakat bu sayfada garip bir şekilde ortadan kalktı. Yaklaşık 4 aydır hemen her gün bu sayfanın açılıp açılmadığını kontrol ediyorum ama maalesef. Bu yüzden bu blog safyasından bir şeyler yapmaya karar verdim. Her ne kadar bir blog şeklinde olmasa da zaten uzun zamandır aklımda böyle bir proje vardı. Açıkçası şu anda ne kadar başarılı olabileceğimi bilemiyorum. O yüzden şu anda İDDİALI değilim. Ama elimden geleni yapacağım.

Amacım dünyanın ve Türkiye'nin değişik yerlerine dağılan insanlarımız arasında bir köprü teşkil edecek bir sayfa yaratmak olacaktır. Bu yüzden sayfanın organizasyonu ve içeriğini buna göre şekillendireceğim.

Hadi hayırlısı

Ali

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Xisto lakapli bir arkadasinizin cektiginden bahsettiginiz fotograf bana aittir. Fotograf benim, lakap bana ait degildir. Düzeltirseniz sevinirim.
Selamlar

Sükrü Turan